NTO Meclis Başkanımız, Mevlid-i Nebi Haftası Etkinliklerine Katıldı

 1.10.2025 10:04:26  121

NTO Meclis Başkanı Bekir Karabacak, 2025 Mevlid-i Nebi Haftası etkinlikleri çerçevesinde Gaziantep İl Müftülüğü koordinasyonunda, Nizip İlçe Müftülüğü ev sahipliğinde düzenlenen “Peygamberimiz ve Aile Ahlakı” konulu panele katıldı.

Nizip Kültür ve Kongre Merkezi’nde yoğun bir katılımla gerçekleştirilen program; Kur’an-ı Kerim tilaveti, selamlama konuşmaları ve sinevizyon gösteriminin ardından, Gaziantep İl Müftüsü Dr. Hüseyin Hazırlar’ın moderatörlüğünde düzenlenen panelle devam etti.

Panelde; Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Şehmus Demir, Gaziantep Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Mustafa Ünverdi ve GİBTÜ İlahiyat Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mahsum Aytepe, Peygamber Efendimizin örnek aile hayatı ve günümüze yansımaları hakkında katılımcılara hitap etti.

NTO, ilçemizin sosyal ve kültürel hayatına katkı sağlayan bu tür programlara destek vermeyi sürdürecektir.

Haber Kaydı

Haber Resimleri

Diğer Haberler

9.06.2026 14:46:24  1

9.06.2026 14:34:11  1

9.06.2026 14:20:35  1

9.06.2026 14:13:44  1

9.06.2026 13:06:32  1

9.06.2026 13:06:19  1

9.06.2026 12:46:17  1

9.06.2026 10:39:09  1

9.06.2026 09:52:06  1

9.06.2026 09:50:05  1

9.06.2026 09:48:05  1

9.06.2026 09:46:02  1

9.06.2026 09:44:02  1

9.06.2026 09:42:02  1

9.06.2026 09:41:46  1

9.06.2026 09:03:52  1

9.06.2026 01:23:56  1

8.06.2026 23:01:17  1

8.06.2026 22:58:52  1

8.06.2026 22:20:24  1

8.06.2026 19:00:14  1

8.06.2026 18:04:44  1

8.06.2026 16:59:10  1

8.06.2026 11:30:39  1

8.06.2026 10:22:32  1

ÇEREZ POLİTİKASI

Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş sayılırsınız.

Çerez Politikası için tıklayınız

KABUL EDİYORUM