ÜYE İLİŞKİLERİ VE ŞİKAYETLERİ ELE ALMA POLİTİKASI
 
Oda Yönetimi ve personelleriyle her türlü iletişim kanallarını kullanarak;  üyelerimizin şikâyetleri,  öneri, talep ve beklentilerini, doğru zamanında ve ücretsiz olarak karşılamayı sağlayacağız.TOBB Akreditasyon, ISO 9001 Kalite Yönetim ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi prensiplerine bağlı kalarak,  üyelerimize ve ilçemize katma değer sağlayan her türlü faaliyeti gerçekleştirecek ve sistemimizi sürekli iyileştireceğiz.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Odamızın 25.05.2017 tarihli Yönetim Kurulu-Personel Kararı ile politikalarımız güncellenmiştir.

Kalite